سفارش تبلیغ
صبا ویژن

www.irnevis.ir

گاهی اوقات دانش آموزان برخی مهارت ها را بیشتر از دیگر مهارت ها تقویت می کنند. این طبیعی است. نکته اساسی این است که اولین قدم را درست بردارید و نگرانی از اختلال اضافی را با هر چیزی که با آن دست و پنجه نرم می کنید را نداشته باشید. تمرین مداوم برای تقویت مهارت نوشتاری شما ضروری است.

بیایید بپرسیم : آیا در نمره 6 گیر کرده اید یا 6.5؟ ما درک می کنیم که چقدر می تواند سخت باشد. ما به انسان های زیادی کمک کرده ایم تا از این مانع برای رسیدن به گروه 7+ در نوشتار آیلتس عبور کنند. اگر می خواهید نمره آیلتس نوشتاری خود را بیشتر کنید،     می توانیم به شما کمک کنیم اما ابتدا باید بدانید که هیچ عبارت جادویی یا ترفندی وجود ندارد.

 

1-درباره نوشته های خود نکاتی را یادداشت کنید.

هنگام آماده شدن برای بخش نوشتاری آزمون آیلتس، اولین و اصلی ترین وظیفه این است که نظرات خود را در مورد نوشته خود دریافت کنید. شما باید با هرکسی که قبلاً در امتحان رتبه دقیق کسب کرده است تماس بگیرید یا از مربی یا دوستی که به زبان انگلیسی تسلط دارد کمک بخواهید.

این ایده برای تقویت خواننده چندان مهم نیست، اما برای بررسی نقاط قوت و ضعف شما کاربردی است. هنگامی که تشخیص دهید کدام جنبه های مهارت نوشتاری شما نیاز به توجه بیشتری دارد، این کار آسان تر می شود.

 

2-به انگلیسی فکر کنید.

برای جلوگیری از اشتباه، باید به زبان انگلیسی فکر کنید. این استعداد از طریق تمرین بدست می آید. شما مجبور نیستید پرفروش مانند جان گرین بنویسید، با این حال شما نیاز به نوشتن خود دارید تا نشان دهید که سطح صحیح زبان انگلیسی را تقویت می کنید.

 

3-فقط با متخصصان برخورد کنید.

شما می خواهید رفتار صحیح و سازگار با محیط اطراف و افراد داشته باشید تا نمره مهارت نوشتاری خود را افزایش دهید و بر آیلتس خود پیروز شوید. اگر می خواهید به خصوص مواردی که اشتباه می کنید را درک کنید و یا می خواهید در مورد نوشتن خود با یک مربی متخصص آیلتس صحبت کنید که می تواند دقیقاً بگوید اشتباه در نوشته شما چیست. در غیر این صورت، احتمالاً به تکرار همان اشتباهات ادامه می دهید و  در نمره  6 یا 6.5 گیر خواهید کرد.

www.irnevis.ir

4-پیام خود را به راحتی منتقل کنید.

افراد خواهان شنیدار هوشمندانه هستند که فریبنده باشد و پیام آنها را کاملاً دریافت کنید.

به عنوان یک نکته شنیداری، شما باید نحوه انتقال آن پیام را از مصرف کننده بدون مشکل در شنیدار بررسی کنید. این پتانسیل دیگر هنگام توصیف چیزها خیلی اغرارگونه نیست.

بیان من را اشتباه نگیرید - در مواردی که در نوشته هایم صحبت می کنم، گویا کمی شناخته شده ام، اما فکر می کنم با سهولت نگارش این کار را جبران می کنم.

 www.irnevis.ir

5- دستورالعمل های شنیداری را از نزدیک دنبال کنید.

در طول آزمون آیلتس ، سعی کنید تمام دستورالعمل ها را رعایت کنید. اگر از شما خواسته شده است که 250 کلمه بنویسید، مطمئن شوید که 350 کلمه نمی نویسید. این ساده ترین راه برای از دست دادن امتیاز است. بسیار خوب است که با استفاده از کلمات  20-30 بیش از حد یا کمتر از محدودیت باشید، اما این مرز را نیز چندان پیش نبرید.

 

6-اشتباهات خود را به خاطر بسپارید.

ما اشتباهات خود را تجزیه و تحلیل می کنیم تا دوباره آنها را مرتکب نشویم. با داشتن یک دفترچه یادداشت با خطاهایی که همیشه مرتکب می شوید، می توانید از عوامل مستعد خود حمایت کنید و برنامه های تمرینی را انتخاب کنید تا با تلاش عالی نیازها و مشکلات شما برطرف شود.

 

7-از کلمات پرکننده اجتناب کنید.

کلمات پرکننده مانند: که، بسیار، فقط، واقعاً و غیره ... فقط همین است...

هیچ تمایلی به افزودن این کلمات در جملات شما وجود ندارد، مگر اینکه به قصد آن وجود داشته باشد. من سخت کار می کنم تا آن عبارات پرکننده اضافی را نداشته باشم و مرتباً انجام می دهم، اما هنوز کارم را اصلاح می کنم و سعی می کنم همه این عبارات بزرگتر را زودتر از زمان انتشار به دست آورم.

می دانم که دیگر نویسنده استثنایی نیستم. من مدرک انگلیسی ندارم اما، این من را از اخذ اقامت نویسندگی باز نداشته است! اگر من می توانم آن را انجام دهم، شما نیز می توانید.

 

8-از قبل برنامه ریزی کنید.

در مطالعات خود استراتژیک باشید. هنگامی که یک دوره آیلتس را با ما شروع می کنید ، ما به شما کمک می کنیم تا ارزیابی ها و آموزش های خود را ترسیم کنید تا از آمادگی خود بیشترین بهره را ببرید. ارسال 8 مقاله دو روز قبل از امتحان شما فایده ای ندارد، درست است؟

راهنماهای ما به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید در زمان مناسب بیشترین نکات کاربردی را دریافت کنید. بنابراین، زودتر از رزرو آزمون بعدی خود، به مکانی که اکنون هستید فکر کنید و چگونه می توانید این جهش را به سطح بعدی برسانید.