سفارش تبلیغ
صبا ویژن

www.irnevis.ir

کسب دانش زبان می تواند اعتیادآور باشد. همیشه بررسی صحبت کردن به یک زبان خارج از کشور جالب است، و در تکنیک مطالعه عاملی وجود دارد که به نوعی بسیار اهمیت دارد و متوجه می‌شوید که می‌توانید به یکباره از زبان به طور طبیعی و مؤثرتر استفاده کنید.

برداشتن چنین گام‌هایی در زبان دوم شما می‌تواند شما را با حالتی سراسیمه رها کند، با این حال ممکن است تصمیم گیری برای عبور از یک زبان سوم دشوار باشد، یا اینکه باید آن را کمی طولانی‌تر با روش خود حفظ کنید.اگر به انتخاب یک زبان 1/3 فکر می کنید، اما دیگر مطمئن نیستید که چه زمانی یا چگونه شروع کنید

این چند پیشنهاد به شما کمک می کند تا درک کنید که مراحل بعدی در زبان شما برای کسب دانش سفر چه چیزی می تواند باشد.

مسلط شدن به زبان دوم یک دستاورد بزرگ است و شما را تایید می کند که به قلمرو بلند دوزبانه در سراسر جهان وارد شوید، اما به محض اینکه بر اولین زبان خارجی پیروز شوید، احتمالاً معتاد به این مفهوم خواهید شد. به چند زبان صحبت کن

و اما سوال اصلی این که کی وقت مناسب است؟

در حالی که تجزیه و تحلیل دو زبان خارجی به طور همزمان امکان پذیر است، یک روش کاملا منحصر به فرد برای به دست آوردن دانش زبان سوم پس از یادگیری زبان دوم وجود دارد.

وقتی نوبت به کسب دانش یک زبان سوم می رسد، اکثر متخصصان موافق هستند که تا زمانی که به زبان دوم خود به تسلط مکالمه دست یابید، این کار را ادامه دهید. اگر خیلی زود شروع به تسلط بر هر زبان دیگری کنید

ممکن است این دو زبان را با هم مخلوط کنید یا آنچه را که در اولین زبان خارجی کشف کرده اید فراموش کنید. برای اینکه بتوانید هر زبان دیگری را به‌درستی به فهرست خود اضافه کنید، زبان‌هایی که در حال حاضر می‌شناسید باید در حالت حفظ باشند - به این معنی که ترک زبان برای مدتی کاملاً در مرکز توجه زبان جدید باعث فراموشی شما نشود. پس مراقب زبان قبلی خود باشید

 

1- مطمئن شوید که زبان دوم خود را به خوبی صحبت می کنید

اشتباه رایجی که بسیاری از تازه واردان زبان مرتکب می شوند این است که قبل از اینکه سطح کافی را با زبان دوم خود کامل کنند، زبان سوم را انتخاب می کنند. اگر یک زبان سوم را خیلی زود شروع کنید، تهدید می کنید که این دو را با هم ترکیب می کنید و بدون شک دانش شما را به طور کلی متوقف می کند.

 

2-مکالمه، گفتگو، گفتگو

اگر یک "راز" یا "هک" برای آشنایی با یک زبان خارج از کشور وجود دارد، آن این است: ساعت ها و ساعت ها گفتگوی سخت و ناخوشایند با افرادی که بهتر از شما در آن زبان هستند را انجام دهید.

1 ساعت گفتگو (با اصلاحات و فرهنگ لغت برای مرجع) به اندازه 5 ساعت در یک اتاق سخنرانی و 10 ساعت با یک مسیر زبان توسط خودتان مهم است.

چند دلیل برای این وجود دارد. اولی انگیزه است. 2 برای من مهم نیست که اطلاعات شما در مورد راهنما چقدر جالب است، شما برای صحبت با یک مرد یا زن زنده در مقابل شما سرمایه گذاری و الهام بیشتری خواهید داشت تا کتاب الکترونیکی یا نرم افزار صوتی در کامپیوتر شم

  1. مطمئن شوید که برای مطالعه زبان سوم آماده شده اید www.irnevis.ir)

همانطور که می دانید، یادگیری زبان سوم به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. از این گذشته، شما به سادگی تعداد زیادی از خودتان را برای تجزیه و تحلیل یک زبان دو بعدی سرمایه گذاری کرده اید، درست است؟ آیا قصد و اراده دارید که یک بار دیگر با یک مهارت جدید از صفر شروع کنید؟

 

اگر به توصیه ما در بالا توجه کنید،از بزرگترین منحنی شناخت با زبان دوم خود فراتر رفته اید و یک سطح مکالمه را تکمیل کرده اید، جایی که استفاده از زبان طبیعی به نظر می رسد. به این ترتیب، می‌تواند بسیار وسوسه‌انگیز باشد که با استفاده از عینک‌های خوشبینی در هنگام یادگیری، حرفه ای تر به نظر برسیم.

 

دریافت این نکته مهم است که دانستن یک زبان جدید از ابتدا به طور مداوم ضربه ای مثبت به نفس شما وارد می کند. اما یادتان باشد مرتکب اشتباه خواهید شد، با موانع دردناکی روبرو خواهید شد و ناراحتی ناشی از آموزش مهارت های زبانی نوپای خود با افراد بومی را دوباره از سر می گذرانید.

 

4- انگیزه خود را برای یادگیری زبان جدید بشناسید

حتی گفتن این حرف خنده دار است، اما درک اینکه چرا یک زبان خارج از کشور را می شناسید، کلید شناخت آن است.